grumlinas: (Default)
[personal profile] grumlinas

Na va, šiandien įvyko mūsų Lietuvos Citroen klubo “Citrina” ataskaitinis susirinkimas. Proga susitikt su kai kuriais senais matytais pažįstamais, pabendraut, pasvarstyt apie šių metų planus. Pakolkas klubas gyvas, nes jei mąstome, ką darysime – perspektyvos yra.
Pasiūliau mintį pabandyti rengti savaitgalinius pasivažinėjimus, jų metu aplankant keletą įžymybių (dvarai, piliakalniai, etc.) ir po to kartu kažkur surengiant bendrą pasipietavimą, panašiai kaip Panemunės turas. Būtų proga glaudžiau pabendrauti šeimomis, nes klubo aktyvo moteriškės jau beveik turi savo klubelį ;) Variantas būtų netgi nušokti iki kokios Llenkijos, nes Suvalkų apylinkėse tikrai nemažai įdomių dalykų, o per dieną irgi galima nemažai nuveikti.
Vienžo, kelionių šišas pamažu grįžta ;)

Originally published at Grumlino palėpė. You can comment here or there.

Date: 2011-02-28 07:34 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
O man visada buvo keista - kokia prasmė kurti vienos ar kitor transporto priemonės fan-klubus? Na, susitikai, pasididžiavai savo "žirgu", kitus apžiūrėjai. O kokia prasmė tai daryti nuolat?

Pvz. buriuotojai lenktyniauja - rengia regatas, varžybas ir t.t.
Pašto ženklų kolekcininkai keičiasi ir prekiauja, taip papildydami savo kolekcijas.

O automobilių klubai suteikia kažkokią pridėtinę vertę?

Nebandau lieti sarkazmo - man išties įdomu. Nes niekad nepriklausiau jokiam "auto-fanų" klubui.

Date: 2011-02-28 07:44 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Frazė "susitikai, pasididžiavai savo "žirgu", kitus apžiūrėjai. O kokia prasmė tai daryti nuolat?" savyje talpina prieštaravimą. Taip, mes susitinkame, apsižiūrime, bet to nedarome nuolat. Realiai klubo senbuviai puikiaI žino, kas ką turi, tad mums kur kas svarbiau bendražmogiškasis bendravimas, kuris prasidėjo nuo bendros autromobilių markės, o paskui perėjo į asmeninius ryšius ar net draugystes. Nes mūsų klubas nėra prieglobstis vyrams pabėgri nuo savo žmonų/šeimų, parodyti tačkes ir palakti alaus. Greičiau atvirkščiai - tokie pas mus neužsibūna, jei ir atsiranda. Esmė - šeimyninis bendravimas, citroenai dabar tapo daugiau pretekstu nei priežastimi. Pvz, iš mūsų antrųjų pusių susidarė citro-žmonų frakcija, kuri bendrauja pati savaime, nors realiame gyvenime jos neturėtų nė mažiausio šanso kada nors susieiti kartu.
Kaslink pridėtinės vertės - tarpusavio konsultacijos perkant ar tvarkant awto, plius nuolaidos klubo nariams pas remontininkus/autodalių paradvėjus etc.itd. turbūt užsiskaito
Šiaip rekomenduoju užmesti akį į http://www.grumlinas.lt/?page_id=11620 - ten kažkiek matosi, kuo užsiimam kaip klubas

Date: 2011-02-28 08:03 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Tai čia kažkas panašaus kaip slidinėtojų aplink Vilnių kluibas "Snaigė" arba orientavimosi sporto bendraminčiai? Supratau...

Date: 2011-02-28 08:07 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Taip, iš esmės. Aišku, yra klubų, kur esmę sudaro pasitūsinti su alaus skardine kur nors aukštelėje prie Marių, bet citroenai turi problemą, kad jais pačioje pradžioje pacukai nevažinėjo, tad ir startas buvo kiek kitoks
A propos - apleistas dabar, bet minčių sukelia http://grumlt.citrina.lt/AutoKlubaiLT.html

Date: 2011-02-28 08:14 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Didžiausią įspūdį paliko VAZ klubas :D :D :D

Jiems niekur nesiseka. Maža to, kad vairuoja mėšlą - tai dar ir fan klubo interneto puslapis apkrėstas virusais. Nu visiškas pravalas :D

Date: 2011-02-28 08:18 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Na, vadinti geriusią 1964 (berods) automobilį "mėšlu", plius turint omenyje, jog būtent VAZas realiai automobilizavo TSRS, biškį drąsoka. O kaslink virusuoto puslapio - čia jau lūserių subingalviškumas, o ne VAZas kaltas ;)

Date: 2011-02-28 08:25 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Jei gerai pamenu - TATA Nano irgi automobilizavo Indijos rinką. Bet juk nesakome, kad tai - puikus ir dėmesio vertas automobilis, ar ne? ;)

Date: 2011-02-28 08:34 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Nu aš apie Joną, o pats apie sijoną. Muša negrus Amerikoje, jei tau nuo to lengviau ;)
Kalba eina apie tai, kad tam metui tai buvo puikus šeimyninis europinis automobilis, kaip kad dabartiniai euroboxai. Ir jis tikrai vertas dėmesio, nes jei ne - tai dėmesio nevertas nei VW "vabalas", nei Citroen 2CV, nei Morris "Mini". Ar aš kažką ne taip suprantu?

Date: 2011-02-28 08:39 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Ne, ne taip :)

Aš kalbu apie tai, kad Vabalų ir Miniakų savininkai turėjo iš ko rinktis. Todėl šie modeliai tapo "legendiniais" - nes net ir esant pasirinkimui, žmonės pirko, mylėjo ir iki šiol juos myli. Jie atgimsta naujose kartose ir maudosi pirmtakų šlovėje.

O žigulių savininkai neturėjo iš ko rinktis. Pirko tai - ką gavo. Ir tai ne visi gavo, o tik "pateptieji" ir "išrinktieji". Tad šiukšlėmis užpildyto vakuumo nedera vadinti harmonija.

Ir tie patys Žiguliai kaip buvo problema nuo gimimo - taip ir liko iki šiol. Žmonės į kosmosą išskrido, avį klonavo, feisbuką sukūrė ir googlą. O žiguliai kaip buvo mėšlas - taip ir liko. Jokio progreso.

Date: 2011-02-28 08:51 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Vabalų savininkai nelabai turėjo iš ko rinktis, jei ką - pasidomėk pokarine Vokietijos awtopramone, ką ji gamino.
Žigulių savininkai irgi turėjo iš ko rinktis - AZLK, IŽ, ZAZ, GAZ ;) Teoriškai, aišku, nes viskas susivedė į paskyras, o ne atvirą rinką.
Kalba eina apie tai, kad ne automobilis kaltas dėl sistemos problemų - savo laikmečiui tai buvo adekvatus modelis. Bėda ta, kad jis toliau nebuvo normaliai vystomas, o tik mažumėlę tiurlinguojamas. Dar viena mirtina bėda - kokybė, pereinanti į kakybę. Va čia tai kosmosas ir avys vietoje pastebėti.

A propos - iItalai jo gamybą nutraukė bene 1974 metais, o jau modelius keisti tai jie tikrai mėgo.

Date: 2011-02-28 09:02 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Žodžiu aš nelinkęs keisti kažkieno istorinių sentimentų.
Bet savo nuomonės irgi nekeisiu: "VAZ - mėšlas". Buvo, yra ir nusimato, kad bus toliau.

Peace :)

Date: 2011-02-28 09:13 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Matai, automobilius vertinti tik iš emocinės pusės, nematant istorinės aplinkos, aš nelinkęs. Bet čia jau mano problemos ;)

Date: 2011-02-28 09:19 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Tai, kad ne emocijos, o faktai. Štai istorinį faktorių traukiant prie vertinimo jau prasideda emocijos - sentimentai.

O jei vertint ne emocijomis, o tik faktais - mėšlas ir tiek. Stebiuosi, kad mes jam skiriame tiek daug dėmesio šioje diskusijoje :)

Date: 2011-02-28 09:26 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Na, tau VAZas užkliuvo, man gi jis nė kuo ne blogesnis kaip kiti awto, automobilizavę vienas ar kitas valstybes - tai ir "ponieslo-pojechalo"

Date: 2011-02-28 09:37 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Užkliuvo, nes man VAZ'as - tai pamoka "kaip nereikia daryti" :)

Date: 2011-02-28 09:46 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Ai, tegul būna tavo žodis paskutinis, bo kažkas turi užleisti kelią... ;)
(deleted comment)

Date: 2011-02-28 10:49 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Ir kiek laiko tu jį turėjai?
(deleted comment)

Date: 2011-02-28 11:25 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Jei per metus įmini 40' o remontui laiko nerandi, tai jos ne lūžta, o patikimai ir kantriai tarnauja. :)

Date: 2011-02-28 10:57 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Tiesą pasakius, tėvų šeštukas irgi buvo beprobleminis awto, kol natūraliai privažiavo kapremontą

Date: 2011-02-28 08:35 am (UTC)
From: [identity profile] rudenelis.livejournal.com
Dar apie "geriausią automobilį".

Pirmieji Žigulių modeliai pasirodė 1970 metais. Tad 1964 VAZ'iukai niekaip negalėjo būti geriausiu automobiliu. Nebent homo-sovieticus svajonėse. Ir apskritai šį gėdingą FIAT'o plagiatą drąsiai galiu vadinti mėšlu - nežinau nei vieno "legendinio" ar bent "labai gerai pavykusio" modelio.
("Kapeikos", kurios buvo pagamintos Italijoje - nesiskaito. Nes - pagamintos Italijoje).

Dar niekur neradau, kad būtų bent menkiausias įrašas pagal raktinius žodžius "VAZ car of the year".

Sovietų sajungoje buvo legendinių automobilių. Bet tik ne VAZ'o šeimynoje.

Ir dar apie automobilizavimą - prisimiau savo vidurinės mokyklos mokytojo pasakymą "reikia dėkoti Dievui, kad Lietuvoje niekas nepradėjo gaminti jokio supersto kupriuko - nes tokiu atveju mes tik jais ir važinėtume".

Tai VAZ'o istorija panaši - kuo turėjo, tuo ir automobilizavo rinką.

Date: 2011-02-28 08:44 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
Mjooo...
VAZ-2101 yra mažumėlę pamodifikuotas TSRS rinkai Fiat-124, jei ką ;) http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124 Jį TSRS gamino su sąlyga neeksportuoti į Italiją.
Pradžioje surinkimui buvo naudojamos itališkos dalys, o ne egzistavo kažkokie mistiniai itališki VAZai

Profile

grumlinas: (Default)
grumlinas

September 2017

S M T W T F S
     1 2
34 56789
101112131415 16
17181920 2122 23
2425 2627282930

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Apr. 10th, 2026 09:05 pm
Powered by Dreamwidth Studios