Putinas kaip Sarumanas
Oct. 6th, 2011 10:39 amPuikus a.a. Iljos Kormilcevo (grupės “Nautilius Pompilius” daugelio dainų tekstų autorius) tekstas:
Каждый совок интуитивно чувствует свою метафизическую вину – именно по этому у него шерсть дыбом встает на загривке при слове «свобода». Совка опознать просто: он бродит по свету в поисках господина, который снимет с него ужасное бремя этого слова. Взамен он просит немного: квартирку, машинку и дачку. При нынешнем уровне цен на углеводородное сырье господин с легкостью может подарить совку эти ничтожные бирюльки. Когда господин пожелает, он столь же легко отберет все это добро у своего раба.
В молодости совки бывают румяными и даже симпатичными – в этот период их можно также называть комсомольцами и комсомолками. Потом они матереют: у самцов постепенно стирается различие между головой, брюхом и задницей. Они становятся похожими на прокурора Устинова и тогда только по расположению нательного крестика (нынешней модификации партбилета) можно догадаться где тут верх, а где тут низ. Самки же уподобляются спикерше Слиске или губернаторше Матвиенко – у них отрастает бесформенное мясистое вымя, так что задача усложняется: приходится дифференцировать не между тремя, а между четырьмя шматками плоти.
Все совки – молодые и старые – в равной степени ненавидят нормальных людей, несовков. Эта ненависть даже превосходит жгучую ненависть Урукхая к иноплеменным оркам – тем, кто вместо пельменей с водкой, используют для отращивания телес гамбургеры, плов или кошерную гусятину. Для того, чтобы идти войной на соседей, орки должны быть спокойны за тылы.
Originally published at Grumlino palėpė. You can comment here or there.
no subject
Date: 2011-10-06 08:22 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-06 08:28 pm (UTC)- "Никто не едет в Лондон на днях? Надо отвести лекарства. Мне."
Pralinksminai, ačiū )
no subject
Date: 2011-10-06 08:29 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-06 08:33 pm (UTC)šiaip, jei būtum atidžiai įsiskaitęs, būtum pagavęs, jog jis ir anti-amerikonas/antiglobalistas. bet, panašu, kad pats atidžiai neskaitai...
no subject
Date: 2011-10-06 08:36 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-06 08:40 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-06 08:49 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-06 08:54 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-06 09:12 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-06 09:52 pm (UTC);D
no subject
Date: 2011-10-07 06:34 am (UTC)kalba ne apie tai, kas pas mus ar Jevrozojūze dedasi (nors ir čia po šūdą yra kur pabraidyti), o tai, kad Rusija, valdoma Putino, bandys reanimuoti (vienu ar kitu pavidalu) sovietinę imperiją
no subject
Date: 2011-10-07 07:06 am (UTC)Variantų nėra daug - arba dalinti Rusiją ir ukrainą į 20-30 valstybėlių "a-la Baltarusija" dydžio, kai kurias integruoti į Europą, arba pačiai Rusijai imtis iniciatyvos ir jungtis į suverenų ekonominį vienetą be taip vadinamų "užsienio investicijų", kad apriboti kapitalo eksportą iš zonos.
Putinas matomai pasirinko antrą kelią. Aišku, kad tai negali patikti anglosaksoniškam pasauliui, tai nesutampa su paradigma "skaldyk ir valdyk".
Ar dėl to reikia kaltinti Putiną? Aišku, kad ne, nes tai yra normalus geopolitinis procesas. Ar reikia mums bijoti? Klausimas - o KO KONKREČIAI Lietuva turėtų bijoti iš rytų pusės?
Ar yra argumentuotų analizių šia tema? be emocijų ir pigių propagandinių triukų, argumentuotai kas nors apie tai pasisakė, rašė, analizavo? Kažkodėl neteko matyti. Pasidalink žiniom, gal turi kokią nuorodą, mielai paskaitysiu.
no subject
Date: 2011-10-07 09:52 am (UTC)na o kaslink aprašymų/parašymų - neieškau aš tokių straipsnių sąmoningai, tad nepamačysiu. man pačiam užtenka aiškaus suvokimo, kad su Rusija mums nepakeliui.
no subject
Date: 2011-10-07 10:17 am (UTC)no subject
Date: 2011-10-07 10:34 am (UTC)jei pačiam 1940ieji yra šventė - ką gi, su tavim viskas kaip ir aišku
no subject
Date: 2011-10-07 10:51 am (UTC)Jeigu Vilnius tau nemielas, tai jo, jokios šventės.
PS - Kaunas yra Kaunas. Cheche..
no subject
Date: 2011-10-07 12:01 pm (UTC)šiaip, jei dėl Vilniaus - tai šventė buvo 1939-10-10, kai Vilniaus kraštas buvo perduotas Lietuvai. istoriją reikėtų biškį pasimokinti, jei ką ;)
no subject
Date: 2011-10-07 02:14 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-07 03:09 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-07 04:06 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-07 04:16 pm (UTC)šiaip, jei jau kalbėti apie TSRS "gerumą", tai ji tegrąžino tik trečdalį teritorijų, kurios priklausė Lietuvai pagal 1920 taikos sutartį su Lenino Rusija, jei ką
Ok, labai svarbi smulkmena )
Date: 2011-10-07 07:44 pm (UTC)1939 m. rugsėjo 17 d. SSRS įsiveržė į Lenkiją, rugsėjo 19 d. užėmė Vilnių, o rugsėjo 21 d. ir Vilniaus kraštą. 1939 m. spalio 10 d. aneksionistine ir primesta Lietuvos-SSRS sutartimi Lietuvai buvo grąžinta tik dalis Vilniaus krašto – 6909 km² teritorija su 490 000 gyventojų - apie vieną penktadalį. Po Lietuvos okupacijos, 1940 m. lapkričio 6 d., prie Lietuvos buvo prijungta dar 2637 km² dydžio teritorija (Druskininkai, Dieveniškės, Švenčionys). Visa Lietuvai grąžinto Vilniaus krašto dalis nuo tol apėmė tik 9546 km² su 565 400 gyventojų."
O dėl "Vilniaus kraštas buvo grąžintas Lietuvos Respublikai" - nematau jokio skirtumo pavadinime - LR ar LTSR - teritorija viena - Lietuva. Sutinki?
Ar reikia taip suprast tavo užuominą - Lietuva tai tik prie Smetonos ir po 91, o viskas kitas - žečpospolita, ldk, ltsr - tai jau velniai žino kas.
Re: Ok, labai svarbi smulkmena )
Date: 2011-10-07 07:58 pm (UTC)pats labai gerai pastebėjai:
Po 1940 m.Vilniaus kraštu vadinamos žemės, kurias 1939–1940 m. TSRS perdavė Lietuvai.
o iki 1940m. tai buvo tik 1939m. perduotos žemės, taip kad gal vistik reiktų į tai atsižvelgti. bet, kiek suprantu, paties simpatijos LTSR ir TSRS to neleidžia? ;)
no subject
Date: 2011-10-08 06:52 am (UTC)no subject
Date: 2011-10-08 07:25 am (UTC)no subject
Date: 2011-10-08 07:46 am (UTC)Iš esmės man tavo pasaulėžiūra visai artima, nors iš šalies gali atrodyti kitaip, bet aš dažniausiai komentuoju tik tada, kai nesutinku. Retai, kai sutinku. Čia todėl, kad esu tinginys, ir rašyti komentaruose "viskas taip ir yra, sutinku su autoriumi", man tingu ir neįdomu.
)
no subject
Date: 2011-10-08 08:37 am (UTC)no subject
Date: 2011-10-08 12:12 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-08 12:24 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-08 01:58 pm (UTC)no subject
Date: 2011-10-08 02:01 pm (UTC)a propos - nederėtų painioti mano požiūrio į šiuo metu Rusiją kaip valstybę, valdomą Kremliaus klikos, su mano požiūriu į Rusiją kaip šalį. tai dvi didelės raznicos
raznica
Date: 2011-10-08 02:51 pm (UTC)PS - aš nesu šiuolaikinės rusijos advokatas, todėl nereikia visą laiką kreipti pokalbį ta linkme. Ok?
Re: raznica
Date: 2011-10-08 03:20 pm (UTC)kaslink paties NEadvokatavimo šiuolaikinei Rusijai - patikėsiu, pamatęs analogiškus tavo dabartiniams antimasoniškiems įrašams analogiškus antikremliniškus postus ;)
Re: raznica
Date: 2011-10-08 05:27 pm (UTC)Re: raznica
Date: 2011-10-08 05:38 pm (UTC)Re: raznica
Date: 2011-10-08 05:48 pm (UTC)Re: raznica
Date: 2011-10-08 05:54 pm (UTC)Re: raznica
Date: 2011-10-09 09:10 am (UTC)bet kad antisionistiškai rašytum, tai nelabai pasakyčiau. )
Re: raznica
Date: 2011-10-09 09:25 am (UTC)aš stengiuosi matyti abi konflikto puses ir atspindėti abiejų pusių pozicijas, nes, jei pažiūrėsi mūsų mass-media - fig suprasi, kas ten kaltas ir kas ne