grumlinas: (Default)
[personal profile] grumlinas

Puikus a.a. Iljos Kormilcevo (grupės “Nautilius Pompilius” daugelio dainų tekstų autorius) tekstas:
Каждый совок интуитивно чувствует свою метафизическую вину – именно по этому у него шерсть дыбом встает на загривке при слове «свобода». Совка опознать просто: он бродит по свету в поисках господина, который снимет с него ужасное бремя этого слова. Взамен он просит немного: квартирку, машинку и дачку. При нынешнем уровне цен на углеводородное сырье господин с легкостью может подарить совку эти ничтожные бирюльки. Когда господин пожелает, он столь же легко отберет все это добро у своего раба.
В молодости совки бывают румяными и даже симпатичными – в этот период их можно также называть комсомольцами и комсомолками. Потом они матереют: у самцов постепенно стирается различие между головой, брюхом и задницей. Они становятся похожими на прокурора Устинова и тогда только по расположению нательного крестика (нынешней модификации партбилета) можно догадаться где тут верх, а где тут низ. Самки же уподобляются спикерше Слиске или губернаторше Матвиенко – у них отрастает бесформенное мясистое вымя, так что задача усложняется: приходится дифференцировать не между тремя, а между четырьмя шматками плоти.
Все совки – молодые и старые – в равной степени ненавидят нормальных людей, несовков. Эта ненависть даже превосходит жгучую ненависть Урукхая к иноплеменным оркам – тем, кто вместо пельменей с водкой, используют для отращивания телес гамбургеры, плов или кошерную гусятину. Для того, чтобы идти войной на соседей, орки должны быть спокойны за тылы.

Jo blog’as Live Journale

Share/Bookmark

Originally published at Grumlino palėpė. You can comment here or there.

Date: 2011-10-06 08:22 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
дешёвая писанина с подменами понятий. Tik tiek galiu pasakyti. Nustebsiu sužinojęs, kad tu su sutinki su šios pigios rašliavos autoriumi. Nes lygiai taip pat galima parašyti apie bet ką. Be jokių argumentų, vien emocijom remiantis.

Date: 2011-10-06 08:33 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
na štai pamažu ir aiškėja paties meilė Putinui ir Co... nes Kormilcevas, kad ir gerokai persūdydamas, pagavo esminę mintį - tarybukui (ir ne tik) reikia stabų ir gerovės.
šiaip, jei būtum atidžiai įsiskaitęs, būtum pagavęs, jog jis ir anti-amerikonas/antiglobalistas. bet, panašu, kad pats atidžiai neskaitai...

Date: 2011-10-06 08:40 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
niekaip nesuprantu, kaip galima sujungti putiną su tarybukais. Nebent įtariant, kad jis planuoja nacionalizuoti resursus. Planuoja?

Date: 2011-10-06 08:54 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
nereikėtų painioti teritorijos su santvarka, ar man tau tai aiškint..

Date: 2011-10-06 09:12 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
tai sakai, Rusija - pasaulio demokratijos etalonas? ir esi nieko prieš pakartoti 1940 metus?

Date: 2011-10-06 09:52 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
Manes nieks neklausė 91-mais, mano senelių niekas neklausė 40-ais. Nereikia čia iliuzijų skleisti apie demokratijas. Be to - jeigu prabilom apie demokratiją, kaip manai, kaip balsuotų žmonės, surengus referendumą demokratų nepatogiu klausimu? Pvz stojant į ES? O kaip dėl demokratiško referendumo Lietuvoje lenkakalbiams gauti savo krašte antrą valstybinę kalbą? Pagal ES, teritorijoje, kurioje gyvena 80proc tautinės mažumos, ta mažuma turi pilną teisę prašyti autonomijos. Čia irgi būsime demokratais? Ar čia tik demokratija tik tiems kuriems reikia ir kada reikia demokratija? Kaip yra?
;D

Date: 2011-10-07 06:34 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
"o pas jus Amerikoje negrus muša!" ;)
kalba ne apie tai, kas pas mus ar Jevrozojūze dedasi (nors ir čia po šūdą yra kur pabraidyti), o tai, kad Rusija, valdoma Putino, bandys reanimuoti (vienu ar kitu pavidalu) sovietinę imperiją

Date: 2011-10-07 07:06 am (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
Čia aišku savaime. Ir ne tik Rusija tame suinteresuota. Į ES niekas jos priiminėt neplanuoja, net tokios demokratiškos ir pro-vakarietiškos Ukrainos Briuselis prisibijo. Ką ten Briuselis, Nato irgi. Nebent sugebės padalint ją į 3-4 dalis. Tas pats su Rusija.

Variantų nėra daug - arba dalinti Rusiją ir ukrainą į 20-30 valstybėlių "a-la Baltarusija" dydžio, kai kurias integruoti į Europą, arba pačiai Rusijai imtis iniciatyvos ir jungtis į suverenų ekonominį vienetą be taip vadinamų "užsienio investicijų", kad apriboti kapitalo eksportą iš zonos.

Putinas matomai pasirinko antrą kelią. Aišku, kad tai negali patikti anglosaksoniškam pasauliui, tai nesutampa su paradigma "skaldyk ir valdyk".

Ar dėl to reikia kaltinti Putiną? Aišku, kad ne, nes tai yra normalus geopolitinis procesas. Ar reikia mums bijoti? Klausimas - o KO KONKREČIAI Lietuva turėtų bijoti iš rytų pusės?

Ar yra argumentuotų analizių šia tema? be emocijų ir pigių propagandinių triukų, argumentuotai kas nors apie tai pasisakė, rašė, analizavo? Kažkodėl neteko matyti. Pasidalink žiniom, gal turi kokią nuorodą, mielai paskaitysiu.

Date: 2011-10-07 09:52 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
na, gal suformuluokime klausimą kiek kitaip: ar kada nors Rusija buvo draugiška Lietuvai? man kažkaip galvon ateina tik Žečpospolitos padalinimai, sukilimų malšinimai, 1940ųjų okupacija ir pokario represijos. tad istoriniu požiūriu mes turime absoliučiai neigiamą patirtį, kurią ekstrapoliuojame dabartin ir ateitin. dabartiniu metu aš vėlgi matau tik Rusijos bandymus, kiek įmanoma palaikyti įtampą buvusiose TSRS respublikose: Padbiestrės problema Moldovoje, Abchazijos ir P.Osetijos problema Gruzijoje. Baltijos valstybėse (Esztija, Latvija) vėlgi eskaluojamos ruskojazyčnos nasielienijos problema.
na o kaslink aprašymų/parašymų - neieškau aš tokių straipsnių sąmoningai, tad nepamačysiu. man pačiam užtenka aiškaus suvokimo, kad su Rusija mums nepakeliui.

Date: 2011-10-07 10:17 am (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
Pakeliui su Australija? Ar Argentina? Gal pažiūrėkime į žemėlapį ir pradėkim vertinti situaciją REALIAI? Ir nereikia čia tų pigių triukų su padalinimais, sukilimais. Ar priminti kaip tais laikais anglosaksai ir prancūzai elgėsi su aborigenais svetimuose žemėse? Norėtum tada atsidurti po britų imperiją? Nemanau. Ar tau duoti susipažinti palyginimui kaip su indėnais elgėsi rusai ir po to anglosaksai, kai perpirko Aliaską?

Date: 2011-10-07 10:34 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
dar kartą pakartoju: manęs nedomina, kaip su indėnais elgėsi babiloniečiai, man svarbu, kaip su lietuviais istoriunu požiūriu elgėsi rusai.
jei pačiam 1940ieji yra šventė - ką gi, su tavim viskas kaip ir aišku

Date: 2011-10-07 10:51 am (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
kaip demokratiškai atsakei. )
Jeigu Vilnius tau nemielas, tai jo, jokios šventės.
PS - Kaunas yra Kaunas. Cheche..

Date: 2011-10-07 12:01 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
pats nejauti ribos tarp sovietinių karinių bazių Lietuvos teritorijoje ir Lietuvos okupavimo+inkorporavimo į TSRS?

šiaip, jei dėl Vilniaus - tai šventė buvo 1939-10-10, kai Vilniaus kraštas buvo perduotas Lietuvai. istoriją reikėtų biškį pasimokinti, jei ką ;)

Date: 2011-10-07 02:14 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
nematai ryšio tarp įstojimo (inkorporavimo) į Tsrs ir Vilniaus inkorporavimo į LTSR? ;D

Date: 2011-10-07 04:16 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
kartoju tiems, kas nesugebėjo perskaityti nors LTSR istorijos vadovėlio: Vilniaus kraštas buvo grąžintas Lietuvos Respublikai, o prie LTSR buvo papildomai prijungtos Druskininkų apylinkės, Dieveniškių kilpa ir Ignalinos "pimpalas"
šiaip, jei jau kalbėti apie TSRS "gerumą", tai ji tegrąžino tik trečdalį teritorijų, kurios priklausė Lietuvai pagal 1920 taikos sutartį su Lenino Rusija, jei ką

Ok, labai svarbi smulkmena )

Date: 2011-10-07 07:44 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
"Po 1940 m. Vilniaus kraštu vadinamos žemės, kurias 1939–1940 m. TSRS perdavė Lietuvai.
1939 m. rugsėjo 17 d. SSRS įsiveržė į Lenkiją, rugsėjo 19 d. užėmė Vilnių, o rugsėjo 21 d. ir Vilniaus kraštą. 1939 m. spalio 10 d. aneksionistine ir primesta Lietuvos-SSRS sutartimi Lietuvai buvo grąžinta tik dalis Vilniaus krašto – 6909 km² teritorija su 490 000 gyventojų - apie vieną penktadalį. Po Lietuvos okupacijos, 1940 m. lapkričio 6 d., prie Lietuvos buvo prijungta dar 2637 km² dydžio teritorija (Druskininkai, Dieveniškės, Švenčionys). Visa Lietuvai grąžinto Vilniaus krašto dalis nuo tol apėmė tik 9546 km² su 565 400 gyventojų."

O dėl "Vilniaus kraštas buvo grąžintas Lietuvos Respublikai" - nematau jokio skirtumo pavadinime - LR ar LTSR - teritorija viena - Lietuva. Sutinki?

Ar reikia taip suprast tavo užuominą - Lietuva tai tik prie Smetonos ir po 91, o viskas kitas - žečpospolita, ldk, ltsr - tai jau velniai žino kas.

Re: Ok, labai svarbi smulkmena )

Date: 2011-10-07 07:58 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
na nea, LR v.1, LTSR ir LR v.2 yra trys iš esmės skirtingi dalykai ir nederėtų jų painioti
pats labai gerai pastebėjai:
Po 1940 m.Vilniaus kraštu vadinamos žemės, kurias 1939–1940 m. TSRS perdavė Lietuvai.
o iki 1940m. tai buvo tik 1939m. perduotos žemės, taip kad gal vistik reiktų į tai atsižvelgti. bet, kiek suprantu, paties simpatijos LTSR ir TSRS to neleidžia? ;)

Date: 2011-10-08 06:52 am (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
mano simpatijos čia nieko dėtos. Aš tik išsakau abejones dėl rytų demonizavimo, nes turiu savo patirtį, kuri leidžia tai daryti.

Date: 2011-10-08 07:25 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
lygiai taip pat galiu pasakyti, kad pats demonizuoji Vakarus ;)

Date: 2011-10-08 07:46 am (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
kur aš tai darau ir kaip? Oponuodamas tau tavo žurnale? Darau tik todėl, kad tu demonizuoji rytus, argi neaišku? )
Iš esmės man tavo pasaulėžiūra visai artima, nors iš šalies gali atrodyti kitaip, bet aš dažniausiai komentuoju tik tada, kai nesutinku. Retai, kai sutinku. Čia todėl, kad esu tinginys, ir rašyti komentaruose "viskas taip ir yra, sutinku su autoriumi", man tingu ir neįdomu.
)

Date: 2011-10-08 08:37 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
kaip sykis mano žurnale tą palyginti mažai ir tedarai, bet va įrašai TAVO žurnale yra antivakarietiški ;)

Date: 2011-10-08 12:12 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
įrašai mano žurnale - antimasonietiški. Kadangi Britanija valdo visą masoneriją, tai dažniausiai kryptis antimasonietiškai-antivakarietiškai sutampa. )

Date: 2011-10-08 12:24 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
o ką tie masonai tau padarė? bo kažkaip asociacijos su "žido-masonais" ir "žido-bolševikais" man kyla :D

Date: 2011-10-08 01:58 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
kaip minimum - nieko gero ;D

Date: 2011-10-08 02:01 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
na, aš žmonių nevirškinu už tai, ką jie man padarė BLOGO
a propos - nederėtų painioti mano požiūrio į šiuo metu Rusiją kaip valstybę, valdomą Kremliaus klikos, su mano požiūriu į Rusiją kaip šalį. tai dvi didelės raznicos

raznica

Date: 2011-10-08 02:51 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
Nemanau, kad tu tuo nuoširdžiai tiki. Kokia bebūtų rusija - ji anglofilams(masonams, masonų paveiktiems) niekada gera neatrodys. Bent jau man susidarė toks įspūdis.
PS - aš nesu šiuolaikinės rusijos advokatas, todėl nereikia visą laiką kreipti pokalbį ta linkme. Ok?

Re: raznica

Date: 2011-10-08 03:20 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
pasikartosiu nuobodžiai - aš turiu SAVO supratimą apie pasaulį. kuris yra gana eklektiškas, tačiau jame yra pakankamai pakantumo tiek Vakarams (tačiau ne globalizmui), tiek Rytams (tačiau ne kremlinizmui)
kaslink paties NEadvokatavimo šiuolaikinei Rusijai - patikėsiu, pamatęs analogiškus tavo dabartiniams antimasoniškiems įrašams analogiškus antikremliniškus postus ;)

Re: raznica

Date: 2011-10-08 05:27 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
Ok, gal kada parašysiu, tik po to vadinsi mane anti-semitu.

Re: raznica

Date: 2011-10-08 05:38 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
na, priklausomai nuo rašinių gausis etiketės ;) aš, pvz, esu anti-sionistas, jei ką

Re: raznica

Date: 2011-10-08 05:48 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
anti-sionistas? Hmmm, kažkaip nepastebėjau. Reiks atidžiau skaityti tavo rašinius.

Re: raznica

Date: 2011-10-08 05:54 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
skaityk ten, kur aš rašau apie politiką, t.y. http://grumlinas.popo.lt/

Re: raznica

Date: 2011-10-09 09:10 am (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
tai kad pasiskaitau, ir nelabai ką turiu paprieštaraut.
bet kad antisionistiškai rašytum, tai nelabai pasakyčiau. )

Re: raznica

Date: 2011-10-09 09:25 am (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
kaip jau rašiau - nepainiokime anti-semitizmo su anti-sionizmu. nelabai domiuosi pasaulio-užvaldymo-teorijomis™, name tedomina Artimųjų Rytų problema, nes ten IMHO labai rimtai sprendžiasi tolimesnė pasaulio raida, kad ir kaip tai keistai beatrodytų - tas konfliktas yra tarsi detonatorious
aš stengiuosi matyti abi konflikto puses ir atspindėti abiejų pusių pozicijas, nes, jei pažiūrėsi mūsų mass-media - fig suprasi, kas ten kaltas ir kas ne

Date: 2011-10-06 08:28 pm (UTC)
From: [identity profile] velniairauna.livejournal.com
Chachacha!! O bičas pasirodo gyvena londone. Kaip netikėta ir demokratiškai liberalu.
- "Никто не едет в Лондон на днях? Надо отвести лекарства. Мне."
Pralinksminai, ačiū )


Date: 2011-10-06 08:29 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
šiaip jis jau numiręs, jei ką...

Date: 2011-10-06 08:36 pm (UTC)

Date: 2011-10-07 03:09 pm (UTC)
From: [identity profile] sulerin.livejournal.com
Sarumanas? Hmm. Panašu. Nors anas buvo labiau iškalbingas.

Date: 2011-10-07 04:06 pm (UTC)
From: [identity profile] grumlinas1.livejournal.com
na, Sarumano esmė ne tiek žodžiuose, kiek valdžios geidulyje

Profile

grumlinas: (Default)
grumlinas

September 2017

S M T W T F S
     1 2
34 56789
101112131415 16
17181920 2122 23
2425 2627282930

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Apr. 11th, 2026 03:29 pm
Powered by Dreamwidth Studios